Wednesday, May 4, 2016

Untuk mengundi

Posted on 8:28:00 PM by Chris Avilla

5 Mei 2016- Aktiviti mengemas bilik darjah yang digunakan untuk mengundi pada hujung minggu ini telah dijalankan. Guru kelas dan pegawai yang lain saling tolong-menolong untuk menyediakan tempat mengundi. Hanya dewan makan sahaja tidak dapat dikemas buat masa ini kerana masih digunakan oleh murid-murid untuk makan tengah hari ini.

PK1 dan PK Hem telah melaksanakan tugas dengan amat baik dengan merangka pergerakan pegawai sepanjang hari ini apa lagi apabila dua aktiviti utama iaitu program menyerahkan wang bantuan Klik-( http://skngpakan.blogspot.my/2016/05/suasana-agihan-bantuan.html?m=1) dan mengemas kelas diadakan serentak.

Tidak lupa juga kepada guru besar yang sentiasa memantau aktiviti sekolah dan membimbing pihak pengurusan untuk mengelola semua program walaupun beliau agak sibuk dengan urusan rasmi di luar sekolah.

Terima kasih diucapkan kepada semua pihak yang terlibat secara langsung mahupun tidak langsung. Kepada angkatan pengawas Sekolah Kebangsaan Nanga Pakan, tahniah diucapkan kerana telah berjaya membantu guru mengawal pergerakkan murid-murid dari kelas ke kelas. Sekian.

No Response to "Untuk mengundi"

Leave A Reply

KLIK KE PPD JULAU

Single System Operation

Catatan Popular