Wednesday, August 10, 2022
Instrument penilaian suara guru dan murid berkenaan program TS25
Posted on 6:28:00 PM by Chris and Olivia Pakan
Gambar hiasan
Dalam melaksanakan TS25, pihak pengurusan sentiasa mengambil peduli dengan pandangan dan saranan dari semua pihak terutamanya dari guru dan murid. Berikut merupakan satu daripada contoh cara maklumat diperoleh untuk menegtahui senario perlaksanaan TS25 di peringkat sekolah melalui suara guru dan murid.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Catatan Popular
-
SK Nanga Pakan telah mengalami banyak transformasi sejak menyertai program transformasi sekolah 2025. Sekolah kami memiliki galeri Kokurikul...
-
Berikut merupakan beberapa keping gambar yang diambil di sekitar kawasan stor PJ atau dikenali juga sebagai stor sukan. Dengan berkat usaha ...
-
Berikut adalah beberapa keping gambar yang diambil hari ini. Gambar yang diambil adalah gambar kawasan depan pintu gerbang / gate SK Nanga...
-
Salam sejahtera diucapkan kepada semua pembaca blog Sekolah Kebangsaan Nanga Pakan. Kali ini kami ingin kongsikan bersama beberapa keping ga...
-
Bagi yang pertama kali mendengar nama Sekolah Kebangsaan Nanga Pakan, Julau sememangnya tertanya juga lokasi sekolah kami. Sekolah yang terl...
-
13 Julai 2018 - SK Nanga Pakan telah menjalankan satu majlis perasmian Program TS25 yang dirasmikan Oleh tetamu istemewa iaitu YB Tuan Larry...
-
Panitia mata pelajaran matematik bersama dengan guru matematik telah berusaha mengumpul alat bantu mengajar serta bahan pemudahcara untuk m...
-
19 April 2017- Satu perkemahan pengakap akan diadakan di SK Ng Engkamop, Julau. Seramai 8 orang pengakap yang akan menyertai perkemahan i...
-
Bahan pengajaran Sains menggunakan buku National Geographic merupakan bahan yang sangat sesuai untuk mempelajari sains. Sebelum menggunakan ...
-
Gambar hiasan Dalam melaksanakan TS25, pihak pengurusan sentiasa mengambil peduli dengan pandangan dan saranan dari semua pihak terutamany...
No Response to "Instrument penilaian suara guru dan murid berkenaan program TS25"
Leave A Reply