Saturday, May 7, 2016

Sekolah Sebagai Pusat Mengundi Pakan Sarawak

Posted on 6:10:00 AM by Chris Avilla

7 Mei 2016- Sekolah Kebangsaan Nanga Pakan telah menjadi pusat mengundi untuk kawasan Pakan. Suasana terkawal dan semua pengundi telah dibimbing dengan baik oleh petugas petugas di lokasi.

Cuaca yang panas tidak menghalang pengundi yang datang dari jauh untuk terus beratur namun kemudahan di sekolah ini telah menyediakan keselesaan untuk mereka yang datang mengundi.

Tiada kerosakan harta benda telah berlaku di sekolah ini. Sekolah masih dalam keadaan bersih, cuma gotong royong yang mudah perlu dilakukan dalam masa terdekat bagi menyusun semula kedudukan meja dan kerusi di dalam kelas agar proses pengajaran dan pembelajaran dapat dijalankan seperti biasa pada hari isnin nanti.

Laluan pejalan kaki beratap dan payung telah disediakan untuk memberi keselesaan kepada pengundi yang datang ke sini. Pn. Bernadine selaku guru besar Sekolah Kebangsaan Nanga Pakan telah banyak membantu dalam memudahkan pengurusan pegawai yang ditugaskan di sekolah ini. Jutaan terima kasih kepada semua yang terlibat secara langsung mahupun tidak langsung dalam hari yang bersejarah ini. Sekian.

Suasana di bawah blok pentadbiran 
Cuaca yang panas sepanjang hari 
2 dari kanan kelihatan guru besar sedang memantau kelancaran aktiviti mengundi 
Senyum mesra pegawai yang bertugas 
Pakcik menggaru kepala 
Berbaris menunggu giliran 

No Response to "Sekolah Sebagai Pusat Mengundi Pakan Sarawak"

Leave A Reply

KLIK KE PPD JULAU

Single System Operation

Catatan Popular