Tuesday, April 4, 2017

Suasana perhimpunan minggu pertama April

Posted on 4:37:00 PM by Chris Avilla

PK KK - Banyak program akan diadakan pada bulan April. Antaranya pertandingan karaoke, bola jaring dan bola sepak. Mohon semua bersedia. Pakaian unit beruniform hendaklah sesuai dan lengkap pada hari Rabu

PK Hem - Jaga kesihatan, kebersihan dan keselamatan diri. Jaga juga kebersihan alam sekitar. Pihak sekolah mendengar ada berlakunya kecurian di asrama. Mohon semua murid lebih berdisiplin dan jangan mencuri. Tiap minggu bulan april tahun ini adalah minggu balik kampung. Kerana ada Good Friday. Isnin yang akan datang juga cuti peristiwa Easter Monday. Minggu ketiga April juga adanya cuti umum sempena pertabalan Agong. Jaga diri hiasi peribadi. Biasakan yang betul dan betulkan yang salah.

 
PK1 -  Keputusan ujian telah disahkan dan keputusan akan dicetak dan diedarkan. Adanya peningkatan untuk AR1. Tingkatkan prestasi. AR2 akan diadakan pada ujian pertengahan tahun iaitu pada 15 Mei 2017. Mohon semua bersedia. Guru sediakan soalan murid sediakan diri. Cuti pertengahan tahun selama 2 minggu, minggu pertama adalah cuti. Minggu kedua ada kelas bimbingan. Semua murid tahun 6 wajib hadir.

 
Bacaan teks pidato oleh cikgu Amin. Negaraku di sinilah segalanya. 

No Response to "Suasana perhimpunan minggu pertama April"

Leave A Reply

KLIK KE PPD JULAU

Single System Operation

Catatan Popular