Wednesday, July 27, 2016
Mesyuarat PROMAH
Posted on 9:41:00 PM by Chris Avilla
Pada awal bulan Ogos, Sekolah Kebangsaan Nanga Pakan akan menjadi host untuk program PROMAH. Program ini melibatkan beberapa buah sekolah di sekitar Zon Pakan. Tujuan utama program ini adalah untuk meningkatkan pencapaian UPSR. Setiap pegawai telah diagihkan tugasnya untuk menjayakan program ini. Berikut merupakan beberapa keping gambar semasa mesyuarat yang telah diadakan pada minggu ke-30 musim persekolahan tahun ini. Sekian.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Catatan Popular
-
Sistem Pendidikan Malaysia merupakan wadah untuk mendidik murid agar menjadi insan yang berjaya. Penerapan tentang fahaman serta nilai posit...
-
Berikut merupakan beberapa keping gambar yang diambil di sekitar kawasan stor PJ atau dikenali juga sebagai stor sukan. Dengan berkat usaha ...
-
Salam sejahtera diucapkan kepada semua pembaca blog Sekolah Kebangsaan Nanga Pakan. Berikut merupakan 5 keping gambar yang dihasilkan oleh s...
-
Panitia mata pelajaran matematik bersama dengan guru matematik telah berusaha mengumpul alat bantu mengajar serta bahan pemudahcara untuk m...
-
13 Julai 2018 - SK Nanga Pakan telah menjalankan satu majlis perasmian Program TS25 yang dirasmikan Oleh tetamu istemewa iaitu YB Tuan Larry...
-
SK Nanga Pakan telah mengalami banyak transformasi sejak menyertai program transformasi sekolah 2025. Sekolah kami memiliki galeri Kokurikul...
-
SK Nanga Pakan telah memulakan program TS25 sejak tahun 2018. Banyak perubahan telah dijalani sejak perlaksanaan program tersebut. And...
-
Salam sejahtera diucapkan kepada semua pembaca blog Sekolah Kebangsaan Nanga Pakan. Kali ini kami ingin kongsikan bersama beberapa keping ga...
-
Jika diteliti, peranan guru dalam abad memang mencabar. Guru hendaklah memberi komitment tinggi demi menggalas tugas sebagai pendidik dan ju...
-
Sumber: https://www.btpnsel.edu.my/2019/06/dcs-2019/ PERMAINAN DCS Digital Competency Standards Kementerian Pendidikan Malaysia...
No Response to "Mesyuarat PROMAH"
Leave A Reply