Monday, June 13, 2016

Memulakan penggal ke 2

Posted on 5:25:00 PM by Chris Avilla

Salam sejahtera diucapkan kepada semua yang membaca penulisan kali ini. Diharapkan anda yang sedang membaca ini sihat walafiat dan ceria sentiasa. Kami mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan selamat berpuasa bagi yang menjalankan ibadah puasa. Kepada murid murid pula kami ucapkan selamat memulakan sesi pembelajaran untuk penggal kedua.

Pejam celik mata kita tidak terasa sudah tiba bulan jun. Beberapa minggu lagi hari raya pula bakal tiba. Kita warnai penggal kedua dengan coretan pelbagai kisah. Setelah bertungkus lumus sepanjang penggal pertama dengan pelbagai program maka tibalah bulan-bulan yang terakhir pada penggal kedua kita menjurus kepada persediaan UPSR.

Kita harapkan semua proses pengajaran dan pembelajaran untuk penggal kedua ini berjalan dengan lancar dan sentiasa diberkati. Kita mendoakan kesihatan semua pegawai dan murid-murid Sekolah Kebangsaan Nanga Pakan sentiasa dalam keadaan tip top. Jika segalanya berjalan dengan lancar kita percaya pencapaian sekolah ini dapat menyumbang dalam memenuhi sasaran pencapaian di peringkat daerah.

Akhir kata marilah kita berganding tangan dan lengkap kan bulan-bulan yang terakhir ini dengan niat bekerja penuh komited dan penuh dengan senyuman, sekian.

No Response to "Memulakan penggal ke 2"

Leave A Reply

KLIK KE PPD JULAU

Single System Operation

Catatan Popular